onsdag 15 mars 2017

IsaDora Eye Sculptor Bar i nya färger

Innan sommaren brakar loss kommer här lite mellanvårsyheter från IsaDora. Nya sucéen Eye Sculptor bar (159) lanseras i två nya färger. Ovan ser ni dramatiska Smoky Sculpt med harmoniserande nyanser som passar för en skulpterad sotning.


Mauve Rose Sculpt går i rosé-, aubergine- och mauve-nyanser. Fin! Jag hoppas så på någon variant med grönt, blått eller turkost till sommaren...

Skulpteringstemat fortsätter ändå upp till brynen med Sculpting Brow Pen (115 kr) som kommer i tre nyanser: Dark Brown, Medium Brown och Light Brown. Det är en uppskruvningspenna som det ska vara enkelt att fylla och forma brynen med. Sneställda applikatortippen gör att man kan välja mellan bred och tunn målning. Färgen är vattenfast och borste finns i andra änden. Jag brukar gilla pennor med borste, så denna låter spännande. Skönt att slippa vässa.

Sist men inte minst IsaDora Face Sculptor Strobing (199 kr) kommer i en ny varm nyans, Rose Gold. För tankarna till solnedgång och solkysst hud direkt!

4 kommentarer:

  1. Jag håller på och testar paletten i första färgsättningen för fullt och jag gillar den så här långt så det känns kul att det kommer nya färger. Brynpennorna har jag inte kommit mig för att testa ännu men de ligger i beredskap:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur:) fick paletterna och de nya pennorna igår. Ja och lite annat med. Så idag har jag faktiskt slagit till på en ny brynpenna, dock den smala varianten. Synd att det inte är borste i dem, känns som en liten miss...

      Radera
    2. Åh vad spännande! Mitt paket är på avvägar :(

      Radera