måndag 24 oktober 2016

Blå måndag med Peri-wink-le of an Eye


Det var nära ögat att det inte blev blått här idag, men som tur är hann jag med en snabblackning i bilen (bra ställe, lacket torkar finfint med händerna på ratten) och kan därmed vara med i blå måndag hos MakeuppbyBlowfish. Lacket ni ser är 1 Step Wonder Gel Nail Color i färgen Peri-wink-le of an Eye. Jag fick det i ett utskick från Wet'n Wild, men har inte kommit mig för att testa förrän nu. Ni ser ett lager här, bra täckning! Hållbarheten får jag återkomma om framöver.

5 kommentarer:

  1. Riktigt snygg nyans! Aldrig hört talas om att WnW har släppt gel lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jodå, men pressutskicken kom i somras, så de kanske inte har synts så mcyket. Jag har några färger till att testa :)

      Radera
  2. Fin färg, gillar den där dämpade, lite dammiga nyansen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hade hoppts på knalligare...

      Radera