söndag 13 mars 2016

Recension: The Body Shop British Rose

Dags för recension av några av gobitarna från The Body Shopnya kroppsserien British Rose. Doften är den bästa på länge tycker jag, så god och fräsch och inte ett enda dugg syntetisk. Man tänker direkt på prunkande rosenträdgård och dagvåta vackra rosor. Otroligt god, har ni inte sniffat måste ni göra det genast!

British Rose Instant Glow Body Butter ger mycket diskret skimmer och fin återfuktning. Min används nästan varje dag här, vilket är mycket ovanligt för en kroppskräm som inte är HTH. Storskräll i badrummet! Jag går till och med och okynnessmörjer händerna för att den luktar så gott. Får nog se till att slå till på en handkräm också endera dagen. 

British Rose Exfoliating Gel Body Scrub är en läcker ljusröd geléskrubb. Den är rivigare än många av The Body Shops andra geléskrubbar och det gillas av mig. Möjligen är den lite odryg, men annars har jag inga klagomål. Det är mycket troligt att jag haffar mig en ny burk när denna tar slut.

Har ni testat The Body Shop British Rose än? Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Men ååååh vill ha! Jag brukar ju kunna vara fast bara namnet ens snuddar vid något brittiskt. Men rosdoft! Älskart! Sedan brukar jag fort bli trött på det men ändå. Vill ha!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den. Köpte lotionen och doften för att jag föll som en fura. Rosor är ju vår liksom.

    SvaraRadera