tisdag 22 mars 2016

Påskägg från Clinque med Lid Pop, Pop Lacquer Lip Colour + Primer och Pop Glaze Sheer Lip Colour + Primer

Vilket skojigt sammanträffande att detta påskägg fyllt med ljuvligheter från Clinique landade hos mig samma dag som jag berättade om rougefavoriterna Cheek Pop! Och vad kul att man näääästan kan fotografera efter jobbet, äntligen är våren på gång! 

Som ni säkert förstår vill jag gärna bekanta mig noggrant med produkterna, och visa ordentligt för er, men det får nog bli lite längre fram. Mycket att stå i inför påskledigheten, phu. En snabbtitt hinner vi ändå med:

Här ser ni tre av åtta underbara Clinique Lid Pop (175 kr): 10 Grape Pop, 08 Petal Pop och 03 Cocoa Pop. Så fina! EOTD:s färgprover och bilder på hela färgskalan kommer inom kort. 


Två läppnyheter: Clinique Pop Lacquer Lip Colour + Primer (235 kr styck) och Clinique Pop Glaze Sheer Lip Colour + Primer (235 kr). De kommer i sex nyanser var. Särskilt det skira stiften verkar lovande tycker jag, vanliga Colour Pop-stiften är ju toppenbra.  Även här utlovas färgprover, LOTDs och fulla färgskalor inom kort. Tills dess undrar jag vad är ni mest nyfikna på?


2 kommentarer:

  1. Åh wow,vilket underbart påskägg! Ser ut att finnas massa kul där:)

    SvaraRadera