torsdag 17 mars 2016

Glass i stora lass med OPI Soft Shades Pastels 2016



Glassnyanser är grejen i vår och självklar finns ett gäng även hos OPI. Nagellacken som ingår i OPI Soft Shades Pastels 2016 heter It's in the Cloud, One Chic Chick, Stop I'm Blushing, This Cost Me a Mint, It's a Boy och I Am What I Amethyst

Jättestöta nyanser tycker jag. Allra mest tilltalar de mig tillsammans, jag får skittlevibbar direkt! För oss med lite större samling är nyanserna kanske inte så unika, men visst ser de fina ut ändå?

Jag kan också på studs tänka ut en hel massa fina påskmanikyrer med dessa nyanser. Vad säger ni om OPI Soft Shades Pastels 2016, är ni sugna?

2 kommentarer:

  1. Ja jag går också skittlevibbar. Hämtade ut dessa igår och en skittle känns obligatorisk faktiskt:) får dock även extrema nail artvibbar. Tror de kommer vara grymma som bas för nail art.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De verkar perfekt för både skittlar och nailart!

      Radera