tisdag 23 februari 2016

Nyhet: bareMinerals bareSkin Complete Coverage Serum Concealer

Nu i februari lanseras en concealernyhet från Bare Minerals, bareSkin Complete Coverage Serum Concealer (380 kr). Det är en flytande concealer med klassisk skumaplikator. Formulan är lätt samtidigt som mycket täckning utlovas. Mineralinkaplsade optiska pigment ska motverka skuggor och ge lyster. Antioxidantrika stamceller från syrén hjälper till att återfukta och skydda mot ålderstecken.

bareSkin Complete Coverage Serum Concealer ska täcka både mycket och länge, full täckning utlovas. Den kan appliceras både över och under foundation ochska glida lät över fina linjer. Låter lovande tycker jag!

Sex nyanser finns (fair, light, medium, medium golden, tan och darkto deep). Jag har Light för testning, och den ser ut att kunna funka bra. Jag återkommer med omdöme inom kort!

4 kommentarer:

  1. Den täcker grymt bra och är hur dryg som helst! Jag är imponerad.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att den här är riktigt bra faktiskt. Är vansinnigt bekväm i veckorna och brukar då bara dra på lite extra foundation där jag vill ha mer täckning men testade denna i lördags och söndags och är belåten med resultatet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också hunnit testa nu, den är verkligen bra!

      Radera