fredag 19 februari 2016

IsaDora Yacht Club Trend Colors Spring/Summer 2016 Gel Nail Lacquer

Tillåt mig presentera  IsaDoras senaste, Yacht Club Trend Colors Spring/Summer 2016 Gel Nail Lacquer. Tio nya färger finns i butik vecka 8 för 89 kr styck. Gel Nail Lacquer används med överlacket som hör till (också 89 kr) styck och lovar hållbarhet i upp till en vecka. Så länge håller det inte tycker jag, men det är snygga färger med bra glans. 

Den marina trenden går alltid hem hos mig, så jag ser fram emot att testa. För mörkt att fota nu, så ni får se lacken efterhand och hålla tillgodo med pressbilder nu:



251 Gone Sailing, 252 Ocean Splash, 253 White Sails, 254 Pink Captain, 255 Love Boat, 256 Sundancer, 257 Ship Ohoy, 258 Red Flag, 259 Yacht Club och  260 Away Days. De fyra sista finns till test hos mig. Vilka färger av Yacht Club-lacken blir ni mest sugna på?

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar