torsdag 29 oktober 2015

Mer jul från The Body Shop: Frosted Plum

Igår tittade vi på julens ljuvliga smink från The Body Shop och nu ska vi kika på årets kroppsdoft. Doften heter Frosted Plum och innehåller plommonextrakt från Turkiet. Vi tar en titt!

Här ser ni hela gänget:
Frosted Plum Bath Fizzers (300 g, 225 kr)
Frosted Plum Body Scrub (250 ml, 225 kr)
Frosted Plum Body Butter (200 ml, 195 kr)
Frosted Plum Shimmer Lotion (250 ml, 165 kr)
Frosted Plum Shimmer Mist (100 ml, 195 kr)
Frosted Plum Lip Balm (20 ml, 95 kr)
Frosted Plum Scented Candle (200 g, 175 kr)
En nyhet i sortimentet är Bath Fizzers med lyxiga badkuber som appliceras styckevis och skapar ett väldoftande bad. En förpackning Bath Fizzers innehåller 10 st kuber.

Ovan, klassiskt kroppssmör. I kollektionen ingår också:
Frosted Plum Shower Gel (250 ml, 90 kr)
Frosted Plum Soap (100 g, 45 kr)
Frosted Plum Hand Cream (30 ml, 60 kr)

Här ser ni tre snyggt förpackade presenter:
Frosted Plum Treat Box (115 kr)
Frosted Plum Tin of Treasures (195 kr)
Frosted Plum Tin of Delights (495 kr)
Jag tycker att hela kollektionen ser himla fin ut. Fruktiga dofter brukar jag ha lite svårt för, men Frosted Plum är inte utpräglat söt eller fruktig, lite kryddighet balanserar upp, så jag tror nog att vi ska komma överens! Har ni sniffat på Frosted Plum än? Vad tyckte ni?

Frosted Plum säljsi begränsad upplaga och finns i butik nu.

2 kommentarer:

  1. Jag är super nyfiken på denna kollektionen, måste nosa på den när jag får tillfälle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag absolut att du ska göra :)

      Radera