tisdag 20 januari 2015

Swatches på läppar och kinder från IsaDora Nude Essentials Spring Make-up 2015

Hög tid för lite färgprover från IsaDoravårkollektion Nude Essentials Spring Make-up 2015 ! Vi börjar med läppnyheternyhetena Twist-up Matt Lips i färgerna 50 Naked, 56 Candy Store och 52 Posh Peach samt Twist-up Gloss Stick 29 Clear Nude.

Här ser ni alla pennorna på handryggen. 50 Naked har jag hunnit visa på läpparna redan. Det är verkligen en perfekt vardagsfärg! 


Läppstift och rouge, Perfect Moisture Lipstick  i nya färgerna 159 Peach Passion och 166 Pretty in Pink och Perfect Powder Blusher i nya knalliga kulören 13 Perfect Peach. Trevliga färger allihop, även om jag tror att persikonyanserna passar just mig bäst. Fler dagens läppar kommer och färgprover på ögonsminket inom kort!

6 kommentarer:

  1. Har inte testat twist-up Matt lips men det kanske är något för mig, som hellre lägger fokus på ögonen men vill ha något på läpparna. Posh peach ligger ganska nära min naturliga läppfärg =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är de perfekt! Naked har jag redan hunnit använda som komplement till mer markerade ögon.

      Radera
  2. Trevligt med färgprover. Jag har än så länge burit Naked, Clear Nude och rouget. Ska nog swatcha de andra, tycker det kan ge bra känsla för vad man har att jobba med och hur man kombinerar bäst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man behöver känna på dem lite innan man vet :) Naked är verkligen grymt användbar!

      Radera
  3. Tycker att alla verkar vara riktigt fina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara hunnit testa pennorna än, men de är riktiga kap!

      Radera