lördag 31 januari 2015

Påfyllning av Clinique med mera hos Åhléns

Rustad med diverse rabatter smet jag hastigt in på Åhléns efter veckans BVC-besök. Är det någon gång man ska unna sig ett lyxigt serum är det när sömnen är finhackad, man har 20% rabatt och det dessutom är gwp, eller hur?

Utöver Clinique-shoppingen fyllde jag på av favoriterna Bio-Oil  och IsaDoraSecond Nail.

Egentligen behövde jag nytt borsthuvud till Sonic System Purifying Cleansing Brush, men de fanns inte på Åhléns, himla störigt. Lika bra då att bunkra Clarifying Lotion 1 (recension finns här), den vill jag inte riskera att plötsligt stå utan.  Smart Custom-Repair Serum är själva huvudköpet. Ren lyx!

Här ser ni gåvan! Jag är speciellt nöjd med reseförpackning serum och ansiktstvätt, de hamnar i necessären bums. Hela innehållet: 
Clinique  Smart Custom-Repair Serum 10 ml  
Repairwear Uplifting Firming Cream 7 ml  
Day Scrub Rinse-Off Formula 30 ml  
Liquid Facial Soap Mild 15 ml  
Repairwear Laser Focus Wrinkle Correcting Eye Cream 5 ml 
High Impact Lip Colour SPF 15 - Extreme Pink 3,6 g  
High Impact Mascara Black 3,5 ml
Gåvan finns kvar till och med 10 februari. Skynda fynda!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som kanonbra shopping! Härligt med rabatt men synd att du inte fick tag på borsthuvudet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev ganska nöjd ändå :) Och nu har jag ju halva inköpslistan fixad nästa gång det är gwp...

      Radera