onsdag 28 januari 2015

Grön onsdag med Depend Garden Dreams

Till veckans gröna onsdag har jag gjort en snabb blågrön cirkusmanikyr eller skittle, som det också kallas, med fem nagellack från Depends pastellkollektion Garden Dreams som jag berättade om igår. Lacken ni ser är  4059 Morning Sky (blå), 4060 Spring Romance (blågrön), 4061 Garden Tea Party (ljust mintblå), 4062 Apple Pie (äppelgrön) och 4063 Secret Garden (grön). 

Jag har lackat i två eller tre lager. Tiden var knapp, så för ovanlighetens skull hade jag inget underlack. Troligen blir ytan lite jämnare med bättre grund!

Garden Tea Party, 4060 Spring Romance, 4062 Apple Pie,  4063 Secret Garden och 4059 Morning Sky.

12 kommentarer:

  1. Är inte helt säker på att jag gillade finishen på dom här, men själva färgerna är fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var också osäker på finishen först, men blev positivt överraskad när de väl var påmålade.

      Radera
  2. Jag tycker finishen är helt ljuvlig! =) Formulan kanske har mer att önska. Fin skittle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tyckte nog ändå att formulan var otippat bra på dessa nyanser, men jag hade kanske inte så höga förväntnignar :)

      Radera
  3. Åh, så fin skittle :) Verkar som matta/satin lack kommer starkt i vår :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker de är jättefina faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Jättefin skittle, och jag gillar färgerna =)

    SvaraRadera