tisdag 8 januari 2013

Nya lack från IsaDora: Opalescent Nails

Nyheter från IsaDora är nästan alltid kul tycker jag, särskilt när det handlar om nagellack. I veckan lanseras fem helt ny iriserande färger av Wonder Nail (69 kr styck). Lacken ska ha en halvtransparent vit bas med olika typer av opaliserande toner i rosa, lila, blått och korall. Visst låter det spännande? Jag är, för första gången på länge, sugen på lite ljusare lack (jag är förstås fortfarande sugen på färg också, men ljust känns fräscht och vårigt!). Dessutom tror jag att de kanske kan funka som effektlack över andra färger. Den som får fatt i dem först får prova och visa!
 
Här ser ni en swatchbild saxad direkt ur pressinfon. Det blir en del sådana genvägar här framöver. Att ladda ner riktiga pressbilder och snickra kollage är inte så lättsnutet med en bebis i knäet/på armen/vid bröstet...

6 kommentarer:

  1. Jag är mycket intresserad! För närvarande vill jag ha "jobbvänliga" färger, är inne på rosa, men dom här ser fina ut! Måste kolla in dom i butik, minst en blir det, den rosa då antagligen.../Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är säkert väldigt jobbvänliga och diskreta! Kan tänka mig att de är en hit till bröllop också!

      Radera
  2. Åh, sånt här kan vara härligt om de är välgjorda. Har en del i samma stil från W7 Nail Polish och de är super. Faktiskt väldigt snyggt att lägga som "topplack" över franska manikyrer. Blir en supersnygg effekt då. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Över franskt låter som en toppenidé!

      Radera
  3. Jag är mycket skeptisk och är inte ens lite intresserad. Får se om jag ändrar mig efter att ha fått se lite swatcher.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kolla in hos Kille Colours, hon har finfina :)

      Radera