söndag 1 april 2012

Vardagsöga på en söndag


Efter allt slappande i helgen lyser spännande helgsminkningar med sin frånvaro. Jag bjuder på en vardagssminkning från veckan som gått istället! Huvudrollen spelas av Lumene Natural Code Eye Dramatizer Trio Eyeshadow i färgen Beauty. Beauty innehåller väldigt smickrande nyanser tycker jag!


 Bronzern Chocolate Soleil ur The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition från Too Faced, Lumene Touch of Radiance Blush i Radiant Blush, Sun Radience Skin Tone Perfector och Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recension här!) också från Lumene, mineralfoundation från Lily Lolo, IsaDora Jelly Kiss Shine i Peach Parfait (färgprov här), skuggtrion Beauty, Too Faced LashGASM Mascara (recension här), Instant Lift for Brows från Clinique  ,Smudge Stick Waterproof Eye Liner i Damsel från Stila.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar dina vardagssminkningar, de ger inspiration! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Ibland känner jag mig lite småtrist just för att de är så vardagliga...

      Radera
  2. Äh, om man ser ut som en påfågel jämt så blir ju det trist också, jag gillar vardagssminkningar.

    SvaraRadera