lördag 14 april 2012

Veckans shoppingtips!

 
Clinique-erbjudande på Kicks! Bra komponerad gåva tycker jag. Den innehåller: All About Eyes, Superdefense, Liquid Facial Soap Mild, Superbalanced Makeup Vanilla, High Impact Lipcolour Flamenco och en spegel. Alla krämerna gillas av mig och Flamenco är supersnyggt. Å andra sidan har jag ju redan det mesta... Vi får ser hur det blir! Ska ni shoppa?

Till och med den 13 maj får man en fickspegel på köpet hos Apoteket AB om man slår till på ett av de fina läppglansen från Idun Minerals. Själv är jag väldigt sugen på Lillian och Marleen, som syns längst till höger här.

Det finns säkert en uppsjö av andra fina erbjudanden där ute. Mitt span här begränsar sig till det som fanns i inkorgen nu på morgonkvisten, så tipsa gärna vidare i kommentarerna. Nu ska jag överge datorn till förmån för utomhusäventyr. Ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar