lördag 11 juli 2009

Sminkpackning

Jag tänkte visa er min lilla nätta sminkpackning. Den är väl rimlig för nio dagar? Först ut är basen:

Concealer och färgad dagkräm från Benefit, lyster från Lumene och primer till ögonen i form av Sin från Urban Decay.


Avlångt ögonsmink...


Skuggor. Två favoritpaletter och två basskuggor att matcha dem och alla pennorna med.


Rouge och lyster från Benefit, rouge från Make up store och rouge/bronser från Clinique. Fråga gärna om det är något ni inte känner igen! Tåget mot Kastrup går strax när jag skriver detta, och jag börjar få hiskeligt bråtom.

3 kommentarer:

  1. Ser ut som en bra packning, skulle jag till london skulle jag med ta med en hel del smink...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Man behöver nästan en hel del smink vart man än ska =)

    SvaraRadera
  3. sant, men lite extra om man ska till en storstad:)

    SvaraRadera