tisdag 21 juli 2009

Gästdagens med Big Fatty Colored


Lyckligt vis (för min plånbok) var inte hela shoppingskörden till mig, några saker var exempelvis till min kära mamma. Hon har provat mina 24/7 Glide-on eye pencils och ville ha en egen lila Lust med matchande mascara. Jag har inte själv provat Urban Decays färgade maskaror, men det var ett sant nöje att välja ut en bland alla fina färger. Till Lust tyckte jag att färgen Indigo passade bäst.


Här ser ni ett dagens öga från min mamma i helgen. Hon har använt Lust tillsammans med en ljust rosa ögonskugga från CliniqueLumenes ögonprimer och Big Fatty Colored Mascara i Indigo på fransarna. Himla fint mer färgglad maskara, tycker jag!


Min mammas favoritduo Deco Dence från Clinique finns inte i Sverige och var därför given på shoppinglistan. Den är verkligen en perfekt basduo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar