onsdag 26 juni 2013

Marin midsommarshopping från Lancôme

Under våren har jag knappt lyckas shoppa någonting. Det är lätt hänt när både tid och planeringsförmåga tryter i mammabubblan. Kanske lika bra det, med tanke på föräldrapenningen... Hur som helst har jag till mitt förtret gång på gång lyckats missa trelviga erbjudanden på från Lancôme. När jag hade en kort stund själv på stan dagen för midsommarafton slog jag till på både en lyxig kajalpenna och ett par midsommarskor. Khôl In Love från In Love Spring 2013 ville jag egentligen ha i samtliga färger, men nu fanns "bara" den blå kvar. Men vilken blå! Jag är nöjd med mitt köp trots att jag inte hade en enda lite rabattkupong.
Färgprov på handryggen. 10 Deepwater Blue känns otroligt krämig och fin!

 
Ett par reasandaler slank också ned i shoppingkassen. Röda gräsmattevänliga sandaletter är ett bra komplement till sommargarderoben!

2 kommentarer: