tisdag 11 juni 2013

IsaDora Bronzing Make-up 2013: On the Beach

I helgen utlovades mer info om sommarnyheterna från IsaDora. Deras Bronzing Make-up 2013 heter On the Beach och innehåller guldiga och bronsiga sandtoner och både korallrött och klarrött. Jag gillar! Jag tror att ni ser hyfsat bra på bilden ovan, men ni kan också läsa mer hos IsaDora här. Lille förkylde bebisen vaknar snart här, så någon längre uppräkning blir det icke hos mig! 

De fyra lack vill jag dock nämna lite extra. De är South Beach, Bronze Patina, Gold Sparkles och Latina Red. Väldigt snygga, alla fyra.

Nyheten i gänget, Eye Shadow Trio 90 Beach Bronze (129 kr) ska vi också titta närmare på. IsaDora har ett flertal trios i liknande färgställningar, se jämförande färgprover på dem här. Just Beach Bronze gillar jag för att den har två ljusa, varav en tillräcklig ljus för att funka som highlighter, och en mörk. Bästa kombon tycker jag!

Något ni är sugna på här? Eller hade ni velat ha fler nyheter för att haja till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar