tisdag 25 juni 2013

Lancôme Hypnôse Show av Albert Elbaz

Såhär års behöver både pressinfon och nyheterna själva sticka ut rejält för att ta sig igenom semesterbruset. Inga problem för kollektionen Lancôme Hypnose Show av Albert Elbaz! Designern har skapat nya kläder till fyra av märkets stjärnmaskaror som sedan matchas med accessoarer i form av ögonskuggor. Allt i ljuvliga specialförpackningar. Genialt, tycker jag och känner hur det suger i Lancôme-samlartarmen.

Här ser ni de fyra maskarorna (310 kr styck): Lancôme Hypnôse Doll Eyes för lösfransintryck, Lancôme Hypnôse Star med dubbelsidig borste för Hollywoodglamourösa fransar, Lancôme Hypnôse Drama som ger djärv och intensiv volym och sist men inte minst originalet Lancôme Hypnôse som designern här presenterar i brudskrud. Jag använder själv Lancôme Hypnôse Star just nu och den är grym! Även original-Hypnôsen är en favorit.

Tre tjusiga paletter (540 kr) presenteras också. Överst ser ni Hypnôse Palette Doll Eyes i lätta fräscha nyanser, i mitten Hypnôse Star Eyes Palette för en elegant och sofistikerad look och längst ner Hypnôse Drama Eyes Palette som passar för intensiva sotningar. Jag gillar ju blått, så Hypnôse Star Eyes Palette känns särskilt lockande för mig. 

I kollektionen finns också ett par tjusiga lösfransar för hela 585 kr. Även om asken är ack så fin känns de för dyra för mig. Singelskuggorna, däremot, väcker stort habegär. Förpackningarna är gudomligt söta och färgerna riktigt användbara. Hypnôse Mono (290 kr) kommer i nyanserna Hypnôse Doll Eyes I106, Hypnôse Star Eyes S205 och Hypnôse Drama Eyes P105. Den blå är ju rysligt fin här också, men frågan är om beige eller rosa inte lockar mest ändå. Man kan aldrig ha för många neutrala singelskuggor av hög kvalitet!

Nu är jag nyfiken på vad ni tycker om kollektionen! Vilken av Lancômes maskaror är er favorit? Vilka skuggor skulle ni satsa på?

2 kommentarer:

  1. Jag kikade på kollektionen idag och de är riktigt fina. Men priset avskräcker tyvärr :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyx är ju onekligen väldans dyrt :/ Jag brukar ligga på lur när jag har kuponger på Kicks eller Åhléns!

      Radera