torsdag 4 mars 2010

Torsdagsbegär


Jag hyser orimligt stor kärlek för små gulliga kit. Detta fina från Benefit finns just nu på Sephora och kostar endast 10$. 10$, det är ju ingenting! Kittet innehåller:
  • Posietint: A poppy-pink tinted lip & cheek stain
  • Some Kind-A Gorgeous: The foundation faker
  • That Gal: A brightening face primer
  • High Beam: A luminescent complexion enhancer
Trots att jag redan har fullstora Some Kind-A och That Gal samt en likadan miniflaska av High Beam, är jag ändå sugen. Ibland är det kanske tur att Sephora inte direkt ligger i närheten...

5 kommentarer:

  1. Kit är så härliga, det här lockar verkligen.

    SvaraRadera
  2. Ja, kit is the shit! Om man får säga så, hihi!

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att Sephora inte finns här, jag skulle ruinera mig varje månad...

    SvaraRadera
  4. Oj, det var riktigt billigt faktsikt. Ser ut att vara mkt kul...

    SvaraRadera
  5. SminkJante: Ja! =)

    Ninni: Precis =)

    Des: Det är nog så man får tänka =)

    Emma P: Ja, tokbilligt!

    SvaraRadera