onsdag 10 mars 2010

Love that beige + Binge



Idag högg jag in på mitt nya GOSH-stift till dagens öga. Skuggor i stiftform är verkligen oslagbara för en riktigt snabb sminkning! Färgglad kajal + neutral stiftskugga är en klassiker när tiden är knapp hos mig.


IsaDora VibraLash Mascara, GOSH Love that beige, 24/7 glide-on eye pencil från Urban Decay i Binge och Benefit Sugarbomb. Allt som behövs!

Förlåt igen för trista bilder! De tas när jag får en halv minut över på förmiddagen, och sedan ser jag inte dem förrän allt ljus är borta och sminket är avtvättat på kvällen. Bättring utlovas!

5 kommentarer:

  1. Det blev jättefint tycker jag! Jag tänkte jag skulle testa stiftskuggan med en eyeliner nån dag... Hur tyckte du att den kändes? Så här på första försöket:)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Smidigt med stift, men tyvärr äger jag ingen sån skugga! =)

    SvaraRadera
  3. Emma P: Tack! Jag tyckte att den kändes jättebra! Den var lättare att måla med än mina Colour definers. Jag får nog skriva ett litet inlägg om alla mina beigea krämskuggor snart =)

    Makeuponista: Tack! Du får utöka din samling så småningom =)

    SvaraRadera
  4. Jag kom ju på att det var Love that gold jag hade, inte beige, hihi. Men den var bra! UD-pennan ser fin ut, sånna får det nog bli några stycken när jag åker till NY i höst.

    SvaraRadera
  5. Ninni: Love that gold skulle jag nog också gilla! Och ja, klart du ska köpa UD-pennor i NY. Det kommer att bli en fantastisk resa!

    SvaraRadera