tisdag 9 mars 2010

Grått och blålila



Idag har jag varit blålila och grå med en kombinationer av två förträffliga paletter, en i budgetklassen och en som är riktigt lyxig. De blandade sig väl! Bilderna lämnar en del övrigt att önska, men så är det ibland när fototillfällena lyser med sin frånvaro!


Skuggorna på dagens öga är den ljusgrå (näst längst till vänster) ur Creamy Nudes från IsaDora Nostalgia och den blåa utan glitter från Palette Liberté 01 Indigo Royauté från Lancômes kollektion Declaring Indigo. De ligger på en bas av UDDP och med 24/7 glide-on i Binge längs med fransarna. På fransarna har jag IsaDora VibraLash Mascara, som jag börjar komma riktigt bra överens med. Övrig färg och lyster kommer från Industrial strength concealer Boi-ing, Powderflage och Sugarbomb från Benefit.

4 kommentarer:

  1. Jättefint Kerstin, du passar riktigt bra i blått!

    SvaraRadera
  2. Härlig makeup.

    Jag fick ett köpryck när jag var inne på Everyday Minerals. Det blev bland annat några blå skuggor, då hade jag dina härliga blå makeuper i åtanke. Hoppas nu de skuggor jag beställde är fina....

    SvaraRadera
  3. Emma P: Tusen tack =)

    SminkJante: Tack! Vad kul att höra! Det ska bli superkul att se dina blåa "dagens" sen =)

    SvaraRadera
  4. snyggt snyggt!

    SvaraRadera