söndag 14 mars 2010

Barret



Här kommer ett schemalgt inlägg till, innan jag är tillbaka i bloggosfären. När jag recenserade hårvård för ett tag sedan efterfrågades bilder på mitt hår. Många av er kände inte till att jag är rödhårig, men det är jag! Här har sambon hjälp mig att fotografera mitt hår några timmar efter tvått när det är nästan torrt. Jag har inte gjort något annat med håret än att krama in Rapid Response Leave-in Conditioner från Toni & Guy och låta det lufttorka.

Mitt hår är extremt torrt, så jakten på fukt är oändlig. Toni & Guy-produkterna funkar ganska bra, även om jag fortfarande är ganska frissig. Jag vet att många andra stör sig enormt på friss, men jag tycker inte att det är så farligt. Det är kommer på köpet med självlockar!

16 kommentarer:

  1. Underbart hår! Så himla fin färg och lockarna ser ljuvliga ut! Som på en älva!

    SvaraRadera
  2. Vilket otroligt snyggt hår! Önskar att jag hade en sådan färg och fina fräknar.

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Tack snälla du, särskilt för älvkomplimangen =)

    Käthe: Tack! Nu trivs jag, men när jag var yngre gillade jag varken färgen, lockarna eller fräknarna =)

    SvaraRadera
  4. Som lockig och rödhårig gillar jag givetvis ditt barr, nästan som om jag skulle se mig i spegeln :D (Blev det skrytigt nu, i varje fall är jag nu förtjust i min egna frilla och tänker fortsätta med lockar och rött barr och din frisyr påminner om den och nu tänker jag sluta förrän jag trampar i klaveret;D)

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart hår du har. Färg och lockar, ljuvligt.

    SvaraRadera
  6. Wow vilket härligt hår! Så vackert!

    SvaraRadera
  7. Badbomben: Ha, ha =) Man får faktiskt "skryta" lite ibland. Det är ju bra att man är nöjd! Jag är minsann ganska nöjd, och tycker att det låter som att du har väldigt tjusigt hår =)

    SminkJante: Tack!

    Ninni: Tack!

    SvaraRadera
  8. åh vad underbart! tycker det är så fint med naturliga hårfärger och naturligt fall!

    SvaraRadera
  9. Åh- du har jättefint hår! :-)

    SvaraRadera
  10. Åh så fint hår Kerstin! var övertygad om att du var blond, men rött är mkt coolare tycker jag!

    SvaraRadera
  11. Rött är allt den finaste färgen, och ditt hår ser helt fantastiskt ut!

    SvaraRadera
  12. Hihi, jag vet ju att du har jättefint hår, men kan inte hjälpa att jag tycker det ser ut som en peruk på en perukstock bilden..:) Eftersom man inte ser någonting alla annat än håret ditt och en lätt brun bakgrund så ser det lite ut som att ditt huvud flyger i luften annars, haha.:)

    SvaraRadera
  13. Så jättevackert hår du har!

    SvaraRadera
  14. Karin: Tack snälla!

    Veronica: Tack!

    Emma P: Tack! Vad kul att du har tänkt att jag var blond =)

    Ardeth: Tack så mycket!

    Skor och maskara: Ha, ha =) Och tack! Det var inte helt lätt att rigga fotosessionen på ngt bra sätt, vi inte direkt några bra bakgrundsytor i vår trånga lya =)

    Fröken Frodig: Tack!

    SvaraRadera