fredag 21 augusti 2015

Shoppat: veckans fredagsfavoriter från Amika

Som skönhetsbloggare testar man ofta väldigt mycket nytt. Ibland kan det dock vara skönt att hålla sig till väl beprövade favoriter. Inför sensommarens semesterresa har jag slagit till på hårvård från Amika i passande miniförpackningar. Sa jag att jag älskar miniförpackningar? De är bästa! Både i duschen och necessären.

Här ser ni Amika Color pHerfection Shampoo och Amika Hydrate Conditioner samt favoritstylingen Curl Defining CreamKlicka på namnen för att komma till mina recensioner.

6 kommentarer:

  1. Åh, Amika som gör så bra grejor!

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna vilja prova Amikas torrschampo som ska vara bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. aha, jag använder inte torrschampo, så det har jag ingen koll på, men märket är ju väldigt bra :)

      Radera
  3. Aldrig testat detta märke men har hört så mycket bra om dom. Dock har dom väll en ganska stark doft vad jag hört, så tror det är därför jag aldrig testat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker inte att det doftar så starkt. Då är tex Kevin Murphy värre, även om jag gillar deras produkter i övrigt.

      Radera