onsdag 12 augusti 2015

Grön onsdag med IsaDora 517 Urban Green

Idag är jag äntligen med i grön onsdag  hos Karin på Vacker & Underbar, igen, med ett rykande färskt lack, dessutom. Wonder Nail 517 Urban Green kommer från IsaDorahöstkollektion 2015 Rock & Romance. Här ser ni två lager. Det är inte jättegrönt, men snyggt ändå tycker jag. Jag kommer absolut att bära det igen! Bra jobbat med höstkollektionen, IsaDora!

Djupt vinröda 519 Dark Romance från samma kollektion, också mycket tjusigt, ser ni på här.

12 kommentarer:

  1. Snygg färg =) Som jag skrev på en tidigare blogg-jag gillar den. Tror att den är jättesnygg tillsammans med t.ex. guld och koppar =)

    SvaraRadera
  2. Härligt murrig höstgrön! Hösten behöver inte ha bråttom hit men färgen är läcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, instämmer verkligen i alltishop :)

      Radera
  3. Fin nyans men kanske lite för kall för min smak

    SvaraRadera
  4. Jag är inte jättetänd på detta spontant, får se om jag ändrar mig när jag får det på nageln...

    SvaraRadera