torsdag 1 november 2012

Julen 2012 hos Orly: Naughty or Nice

Det blir mycket Orly här idag, men så blir det när det klånkar till i brevlådan och inboxen samtidigt! Här ser ni årets julkollektion Naughty or Nice, innehållandes glittriga Devil May Care, Miss Conduct, Halo och Angel Eyes, krämlacket Unlawful och skimrande röda Torrid. Något som faller er i smaken? Jag är särskilt sugen på glitterbomberna Devil May Care,  Halo och Angel Eyes.

Naughty or Nice finns uppe hos eleven, bland annat i kombinerade fina presentboxar.

12 kommentarer:

  1. Läste någonstans att de var skira som 17 så jag nöjde mig med Miss Conduct. Som är to die for-snyggt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, skirt låter ju lite jobbigt! To die for-snyggt låter bättre :)

      Radera
  2. Åh de ser underbara ut hela bunten!

    SvaraRadera
  3. Dom tre till vänster tycker jag är fina!

    SvaraRadera
  4. Devil may care klickade jag hem igår från TD så jag hoppas den blir bra som julaftonsmanikyr :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den verkar vara en klockren julaftonsmanikyr!

      Radera
  5. Jag har Torrid och den är helt underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste spana in nyansen hos dig, jag hoppas på mer röd än rosa.

      Radera
  6. Jag är allt lite sugen på glitterlacken, speciellt Angel Eyes och Devil May Care!

    SvaraRadera