onsdag 7 november 2012

Dagens öga med IsaDora Norhtern Lights

 
Idag bjuder jag på dagens öga från helgen som gått. Jag har huggit penslarna i paletten 
Northern Lights (färgprover här!) från IsaDoras vinterkollektion med samma namn. Sminkningen var mer lyckad i verkligheten tycker jag, nyanserna ska vara mer lila än på mina bilder. Det får bli fler sminkningar med skuggorna framöver, så att ni får se dem ordentligt!

När jag testade systerpaletten Lynx använde jag en klistrigare bas än UDPP, och det blev bättre. Tips om ni har problem med glitternedfall! 

Utöver primer och palett ser ni rouget All-in-one Cheek Colour från The Body Shop i Bubbelgum (färgprover här) och Liquid Eyeliner i Ink up Violet från The Body Shop Lily Cole Cruelty Free Make Up.

11 kommentarer:

  1. Eyelinern är så jäkla snygg! Du blir bara bättre och bättre på eyeliner...

    SvaraRadera
  2. Fint :)
    Jag drar mig för att köpa skuggorna ur den kollektionen pga hatar när glittret bara flyger runt och orkar inte krångla med andra baser och inte blenda kanterna.. Är lite för bekväm för sånt pill :) gillar skimmer och matta skuggor bättre inget krångel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kör alltid m skuggbas, så för mig känns det inte så krångligt :)

      Radera
  3. Håller med Emma, linern är urfin!

    SvaraRadera
  4. Sällar mig till skaran, eyelinern är supersnygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Den kan nog fortfarande finns kvar hos The Body Shop om man har tur :)

      Radera
  5. Du passar utmärkt i lila :) och jag håller med de andra, eyelinern är riktigt fin :)

    SvaraRadera