torsdag 8 november 2012

Bakad!

Dagens verkliga dagens bestod endast av maskara, så jag har dessvärre inte någon EOTD med de fina Body Shop-grejerna att bjuda på än. Istället blir det ett öga från i tisdags. Jag plockade fram en av mina favoritpaletter ur samlingen, nämligen Get Baked från Urban Decay.

Jag har Twice Baked i yttre v:et, sedan har jag tonat ute den med Half Baked och mött med Baked på inre halvan av ögonlocket. I inre ögonvrån och på brynbenet liggerhighlighterskuggan ur brynpaletten Le Regard Pro från Lancôme.

Jag använde: Pudret Tora från Idun Minerals, Get Baked från Urban Decay och kajalen 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon som ingår i paletten, Lumenes Vitamin C+ BB Cream (snart, snart kommer recensionen!), brynpaletten Le Regard Pro från Lancômes höstkollektion Midnight Roses (recension här), High Impact Extreme Volume Mascara från Clinique, rouget Baked to Last i Coral från The Body Shop och concealertrion Cover & Correct från Kicks Private Label.

6 kommentarer:

  1. Åh vad fint, det är verkligen härliga skuggor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är en av mina allra bästa paletter :)

      Radera
  2. Snyggt :) Blir mer och mer sugen på att testa något från UD :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Testa! De är allra bäst på skuggor!

      Radera