torsdag 25 oktober 2012

Ögon och läppar från igår med Brown Patina och Think Bronze

Igår tog jag mig ur väntlunken och fixade till mig lite mer än vanligt. Det blev läppstift till och med! Ögonen är målade med skuggor ur IsaDoras Eye Shadow Quartet  63 Brown Patina.

På läpparna: Perfekta neutralfärgen med ett uns skimmer, Think Bronze från Clinique tillsammans med supergammal läppenna från YSL och Transparent Lip Fix från IsaDora.

Till ögon och läppar: Eye Shadow Quartet  63 Brown Patina från IsaDoras höstlook Paradox,  brynpaletten Le Regard Pro från Lancômes höstkollektion Midnight Roses, High Impact Extreme Volume Mascara från Clinique, UDPP, Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Damsel från Stila och läppgunk enligt ovan.

Dagens bas: Tora från Idun Minerals, Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) från The Body Shop, Lumenes Vitamin C+ BB Cream, All-in-one Cheek Colour från The Body Shop i Macaroon och Ginger (färgprover här) och concealern Touche Èclat från YSL.

Missa inte tävlingen om nya hudvårsserien Sea Buckthorn Vitamin C från Natuvive. In med er och tävla!

1 kommentar:

  1. Svar: Ja jag tyckte det var ett ok event, roligt att få mycket ny info om produkter som var nya för mig! :)

    SvaraRadera