tisdag 30 oktober 2012

Koppar och grönt med Too Faced och Lily Lolo

Idag frågade jag twitter efter färgval till dagens öga Blowfish var snabb med förslag, och här har vi resultatet. Det blev en sminkning i koppar och grönt med skuggorna Nice Stems! och Copper Peony från Too Faced, inramade av höstnyheten Cocktail från Lily Lolo (färgprov här). Jag blev riktigt nöjd!

Utöver skuggorna använde jag Eyebrow Pencil i 04 Brun från Yves Rocher, ögonskuggan Sugar Rush och  rouget Must-Have från Kicks Private Label, Lancôme-kajalen Emerald Nights,mineralfoundation från Sheer Cover, High Impact Extreme Volume Mascara från Clinique och Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) från The Body Shop.

6 kommentarer:

  1. Färgerna blev jättefina ihop! Undrar om jag kört grönt och koppar nån gång. Isf var det längesen. Kunde va en idé...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag blev nöjd med kombinationen. Jag tror inte att jag kört just grönt och koppar tidigare. Bra idé av Blowfish!

      Radera