lördag 13 oktober 2012

Vem vann Dependlack? + Finfint pepp-paket


Igår fick jag ett alldeles otroligt fin pepp-paket på posten av gulliga LeLack. Jag blev så glad! Min bild gör inte riktigt grejerna rättvisa, men innehållet bestod i en söt napp med smart fångstrem (himla bra, jag hade inte tänkt på att skaffa det!), finfina nageldekaler och ett underbart grönt Lela-frankat lack med namnet LeLack. Nästa holofredag är given!

Jag blev som sagt väldigt glad för paketet. Lite extra pepp kan behövas såhär på sluttampen. Sömnen och humöret är inte det bästa, och alla säger att man ska vila sig. Phu! Idag ska jag försöka pyssla ikapp lite med sådant som hamnat på efterkälken. Det ska bli skönt!

Vem vann då tävlingen om fyra lack från Depends höstkollektion? Jo, de gjorde BrilliantNail som skrev den sjunde kommentaren. Grattis! Svara på vinnarmejlet så fort som möjligt, så kommer vinsten på posten!

6 kommentarer:

  1. Vad gulligt av henne :) Ibland har man bara såna där perioder där sån här pepp är guld värt, speciellt som preggo skulle jag tro! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jättesnällt :) Ja, preggo = stort pepp-behov.

      Radera
  2. Glad att du gillade det och det ska bli spännande att se vad du tycker om LeLack:) Ja man behöva lite extra pepp så där på sluttampen, ansåg att både du och Fru Vesa var värda varsitt pepp-paket.
    Napphållare är bland det bästa som finns när de kommer upp lite i ålder. Jag sydde även en egen snuttehållare då jags tröttnade på att köra över den med vagnen. Den fungerar på samma sätt men med en krokodilklämma i vardera ände istället för bara en. Tips för framtiden;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himla gulligt av dig! Jag ska passa på att prova lacket så fort det är sol ute :)

      Mycket smart med hållare! Jag ska genast jaga fatt i krokodilklämmor, de verkar vara bra till mycket!

      Radera
  3. Härligt med lite uppmuntran i höstmörkret och när magen börjar bli stor :)

    SvaraRadera