lördag 28 januari 2012

Dagens med Clinique Black Honey



Idag har jag kört med Black Honey för hela slanten, både skuggpalett, läppstift och rouge från senaste höstkollektionen, The New Black Collection, från Clinique. Jag blev sugen efter att ha sett Fröken Rosas inlägg tidigare idag!


Gröna concealern Blush Away från Lily Lolo, Colour Surge Eye Quad och Gradient Powder Blusher från Clinique, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene (recension här!), Almost Lipstick i Black Honey LashGASM Mascara från Too Faced, Clinique Instant Lift for Brows och Too Faceds Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown.



Almost Lipstick i Black Honey är ett av mina absoluta favoritstift. Jag har visat det flera gånger tidigare, men det är så svårfångat att jag inte kan låta bli att försöka igen.

8 kommentarer:

  1. Jag vill såå gärna ha Black Honey läppstiftet! Svårt låta bli när det är GWP, men nån gång i år så...
    Snygg sminkning förresten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hoppas att alla Almost Lipsticken hinner komma till Sverige under gwp:n!

      Radera
  2. Tycker det blev jättefint, snyggt och sofistikerat...

    SvaraRadera
  3. Så fint, jag älskar sånna där skira läppstift som är som läppglans. Det står på min lista inför resan - definitivt!

    SvaraRadera