måndag 9 januari 2012

Dagens naglar: Depend 301



Av någon outgrundlig anledning kom lacket 301 inte med på bilderna när jag fotograferade Depends vårkollektion, så jag tänkte att det är lika bra att lacka med det direkt så ni får se! 301 har en riktigt spännande färg, det är ett halvmatt lack i grågrönt eller gråblått. Det är inte lätt att fånga färgskiftningarna på bild, men det är ett tjusigt och lättburet lack. Torktiden är formidabel, dessutom håller det bra även utan överlack.


Psst! Ni har väl inte missat vårkalenderluckan med Dependlack här?

3 kommentarer:

  1. Färgen är fin men finishen är jag inte så förtjust i. Det matta och det halvmatta var inte min grej ens när det var nytt och hett och nu är jag verkligen över det. Men så är det ju, man gillar vissa saker mer än andra och jag är ju mer en sparkly typ som vill ha holo på allt! :D

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack! Man kan alltid lacka över med högblankt överlack, eller holo :)

    Ibland är det ju tur att man inte tokgillar allt. Jag gillar både glitter, holo, färgstarkt, naturligt, allt! Känner mig lite som kakmonstret ;)

    Lotta: Tack!

    SvaraRadera