söndag 22 januari 2012

Nytt från Benefit: Cabana Glama


Benefit är storfavoriter hos mig. Här ser ni nästa släpp från dem (jag vet inte exakt datum, men mars i England), multipaletten Cabana Glama.


I paletten ingår Some Kind-a Gorgeous Foundation Faker i medium (hrm, jag har en sådan någonstans, var?) bronzern Hoola, Posietint till kinder och läppar (färgprov här!) och ögonskuggorna Peach Fizz, Bronze Buzz och Cocoa Pizzazz.


Jag är sugen, vad säger ni, shoppa eller hoppa?

Psst! I dagarna släpps highlightern Sun Beam som jag skrivit en rad om tidigare här.

2 kommentarer:

  1. Det låter trevligt med du tror inte att medium är för mörkt? Är ju ofta nackdelen med såna här kit att de inte matchar skandinavisk blek hud så bra...

    SvaraRadera
  2. Emma P: Det är ju ofta ett problem, det har du rätt i! Med just Some Kind-a Gorgeous tror jag dock att det kan funka. Har nämligen för mig att det är medium jag har. Måste kolla upp!

    SvaraRadera