söndag 3 april 2011

Lördagskorall


Igår hade vi lite middagskalas här. Jag körde korall på både ögon, läppar och naglar och kände mig riktigt fin. Bra med mycket färg i sminket när man inte kan bestämma vad man ska ha på sig och ändå hugger den lilla svarta i sista minuten.



Guldsvalorna passade bra till!


Jag använde skuggan Half Baked från Urban Decay i yttre v och globlinje, Smashbox Flamingo på rörliga delen av ögonlocket och Benefit Bikini Line som highlighter. Ni ser också 27/4 glide-on eye pencil i Bourbon, Benefit Powderflage, YSL Touche Èclat, IsaDora WigWham Mascara, Clinique Instant Lift for Brows och UDPP.


Bas och läppar. Foundation och bronzer från Idun Minerals testas för fullt. Här har jag kombinerat med Sculpt and Shape Powder i Bone Beige/Emphasize från MAC och mineralrouge från Maybelline i Peach Quartz. På läpparna hade jag fina Buttershine Lipstick Apri-cute från Clinique.

7 kommentarer:

  1. Jättefina nyanser, och basen ser också bra ut! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte väl att jag kände igen Flamingo!

    SvaraRadera
  3. Olivia: Tack så mycket!

    Josephine: Tack! Kul att höra, när basen fick synas lite på bild för ovanlighetens skull :)

    Des: Helt rätt :)

    Ninni: Tack!

    SvaraRadera
  4. Du är så fantastiskt tjusig i detta!

    SvaraRadera