lördag 16 april 2011

Guldtoner med Brandied Bronze och Natuvive



Igår plockade jag fram Colour Surge Eye Shadow Palette Limited Edition från Cliniques sommarkollektion Brandied Bonze, somsläpptes såhär års förra året. En riktigt bra palett som faktiskt ligger bra till för att kvala in i New York-necessären. Här kan ni se färgprover på paletten. Till sminkningen ovan har jag använt den gudiga, den bruna och den guldvita skuggan. Kajalen är olivgröna Stash från Urban Decay. Jag hade egentligen tänkt ta mörkbruna Corrupt, men det var Stash som smitit ned i sminkväskan. Funkade ganska bra ändå!


Bronzer och foundation från Idun Minerals, palett från Clinique, rouget Baked to Last i Coral från The Body Shop, läppbalsam från Natuvive, Clinique High Impact Mascara, YSL Touche Èclat, Clinique Instant Lift for Brows, UDPP och kajal från Urban Decay.


Här ser ni Strawberry Care Gloss . Färgen är lättburet guldbeigerosa.

5 kommentarer:

  1. Fint!
    Är nyfiken på vad du tycker om Idun mineralfoundation.

    SvaraRadera
  2. Finfina färger. Gillar ögonmaken med det lite gulbruna och gröna

    SvaraRadera
  3. Är också nyfiken på vad du tycker om Idun som Lotta skriver! :) Läppglanset ser härligt ut, nästan som ett läppbalsam.

    SvaraRadera
  4. Den gröna kajalen passar väldigt bra med det guldfärgade, vackert!

    SvaraRadera
  5. Lotta: Tack! Jag är nästan redo att recesera, men jag hinner tyvärr inte innan påsksemestern. Mestadels gillar jag den, mer utförlig rapport kommer när jag kommer hem!

    Shamrock: Tack!

    Honi: Recension kommer så fort jag kommer hem från NY! Läppglanset är lika vårdande som ett läppbalsam. Det röda har mkt färg i sig, men de två andra är ganska neutrala.

    Roxcat: Tack! Ibland blir det bra även om det inte blir som man tänkt :)

    SvaraRadera