fredag 29 april 2011

Fredagstips x 3


Läsaren Esther gjorde mig uppmärksam på ett fint erbjudande på Boots: Om man köper en solprodukt från Cliniderm får man ett fint gloss med solskydd på köpet. Attans att det inte finns något Boots i Skåne!

När jag ändå är i apotekstipsartagen vill jag också berätta att Apotek Hjärtat har erbjudande på en massa gott till fötterna. Passar ju utmärkt så här års!

Jag vill också passa på att tipsa om Cliniderms facebooksida. Där finns bland annat en kul app där man kan tävla om en resa till Barcelona. Typiskt att man bara kan tipsa om svenska platser, jag vill ju tipsa om trappan till Public Library i NY. Får fundera lite innan jag tävlar själv!

5 kommentarer:

  1. Ja varför finns inte Boots i Skåne! Dom kan väl öppna ett snart! Det var ju ett bra erbjudande som jag hade nappat på annars.

    Mina gloss kom i dag förresten! Dom är såå fina! Tack igen!

    SvaraRadera
  2. Jag har redan fått min vinst - mina härliga lip gloss från Natuvive! Tack så mycket.

    Jag har gått omkring och doftat jordgubb och putat lite extra med läpparna hela dagen... ;)
    Det känns riktigt bra.

    Hoppas att du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Lotta: Vi får verkligen hoppas att de kommer hit snart!

    Vad kul att de kommit ram och att du gillade dem :)

    Jenny: Vad roligt att höra! Trevlig helg till dig också!

    SvaraRadera
  4. Japp, vi väntar på Boots här i Göteborg också... men jag ska iaf till Stockholm snart och då ska jag minsann besöka Boots.

    SvaraRadera
  5. Ninni: Då får du berätta hur där är!

    SvaraRadera