fredag 5 november 2010

Tack, Kajalpennan!


Jag hade den extrema turen att vinna Kajalpennans fina tävling som hon höll när hennes blogg fyllde tre år. Har ni sett så fint, jag blev hur glad som helst! I vinsten fanns två av mina favoriter sedan tidigare (Depends dip-inremover och underbara handkrämen Lemony Flutter) och en massa nya spännande grejer: en organisk flytande tvål som doftar honung, allroundkrämen Hemp Moisture High Balm från The Body Shop, fina tvålen Lady Catrina från Lush, tre fina nagellack och nya fräscha tåspridare. Dependlacken är nr 196 och 191 och NfuOh-lacket heter 165. Det sistnämnda är jag extra nyfiken på, eftersom jag inte testat något från märket tidigare.

Så härligt det är att ta lite tur ibland! Kajalpennan har för övrigt det bästa bloggnamnet, hade det in varit upptaget redan hade jag velat heta så när jag startade min blogg =)

9 kommentarer:

  1. Grattis :) Vilket fint pris!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du vann! Vilket fint pris :) Lemony flutter och lady katrina tvålen har jag faktiskt också, köpte med mig dom från Sverige!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilka finfina grejor! Visst blir man glad när man vinner! Jag vann en ögonkräm häromdagen, precis vad jag behövde. Den kommer i bloggen så småningom.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Ser ut som ett jättehärligt paket att värma sig med i höstrusket. Du behöver pyssla om dig efter allt som har hänt, kram! :)

    SvaraRadera
  5. Carina: Tack!

    Honi: Ja! Hoppas att du också gillar Lush-grejorna! Lemony Flutter är så himla härlig!

    Ninni: Tack! Ja, verkligen! Vad kul med ögonkrämen! Jag blir nyfiken =)

    Josephine: Tack! Ja, det kan faktiskt behövas =)

    SvaraRadera
  6. och jag hade velat heta Sminkan =D

    SvaraRadera