måndag 1 november 2010

Starry Night, Kitten och körsbär



Dagens öga är kanske inte nyskapande, men jag trivs bra i denna enkla sminkning! Som en liten bonus skymtar mina fina körsbärsörhängen från Gina Tricot. Det hade nog varit snyggt med röda läppar till, men se blev det inte idag.



Benefit CORALista på kinderna, Smudge Potsen Kitten och Starry Night från Stila som skugga respektive liner, IsaDora WigWham Mascara, Urban Decay Eyeshadow Primer Potion (UDPP) och ekologisk concealer från Oliva by CCS.

9 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Körsbär är mitt favvobär, de är både goda och fina.

    SvaraRadera
  2. Oerhört snyggt. Klassiskt och elegant.

    SvaraRadera
  3. åhhh de där örhängena vill jag ha! fin make-up och va skönt att det under omständigheterna verkar ha gått" bra" för er. ha inte kommenterat värst mycket, än mindre varit bloggaktiv själv men tänkte på dig förut!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack =)

    Sminkan: Tack!

    Linda: Tack! Jag har nog sett en å annan kommentar =) Det har gått bra under omständigheterna, absolut, men det är nog kämpigt ett bra tag till.

    SvaraRadera
  5. Så fint, gillar örhängena! :)

    SvaraRadera
  6. Jättefint. Jag blir jämt så förtjust i denna eyeliner.

    SvaraRadera
  7. Josephine: Tack! Jag med =)

    SminkJante: Tack! Jag är väldigt nöjd med den själv =)

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt med den kajalen!

    SvaraRadera