måndag 15 november 2010

Mer om nya Lumene-lacken


Innehållet i fina paketet från Lumene som damp ner hos mig häromdagen var inget mindre än en tävlingsvinst från en tävling som jag glömt att jag varit med i. Kul! I paketet fanns Gloss & Care Nailpolish Remover och fyra fina lack.


Lacken är i Lumenes nya formula Gloss & Care som stärker naglarna och ger glans på ett skonsamt sätt med hjälp av nordiska mineraler. Färgerna jag fick heter 16 Magical Moment, 14 Come to Me, 10 I'll Wait och 4 Enchanted.


Jag har sedan tidigare lite blandade erfarenheter av Lumenes lack, så det ska bli särskilt intressant att testa dessa!

6 kommentarer:

  1. En massa fina färger! Den första gillar jag som första intryck :) Hoppas du kör en NOTD med den eller swatchar den!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt! Jag har inte ett enda Lumenelack i min samling, men har för mig att jag hade ett kopparfärgat en gång i tiden och att jag gillade det.

    SvaraRadera
  3. Är riktigt nyfiken på det lila lacket ... hihi ovanligt av mig ;)

    SvaraRadera
  4. Kul att vinna en tävling! Grattis till det!

    SvaraRadera
  5. Ninni: Det låter ju lovande =)

    Carina: Det är på, nu inväntas bara ljuset...

    Sminkan: Ja, det är alltid kul =)

    SvaraRadera