tisdag 2 november 2010

J'ai fait du shopping...


Inte helt oväntat har spatserade jag idag in på Åhléns för att nappa åt mig lite godbitar från Clinique. Att jag skulle köpa ansiktsvatten var givet, eftersom det jag köpte för ca ett år sedan är på upphällningen. 220 kr för ett helt år är faktiskt inte dyrt!


Utöver ansiktsvattnet hade jag egentligen tänkt köpa nya brynpenna Instant Lift for Brows, men den fanns tyvärr inte. Istället för den slog jag oväntat till på ett läppstift. Oväntat är det för mig för att jag sällan använder läppstift, men det ska det bli ändring på nu! Stiftet är ett Buttershine Lipstick och färgen heter Apri-cute. Skuggan på bilden, Sparkling Sage, följde med i gåvan. Visst ser den fin ut?!


Här är resten av gåvan: Rinse Off Foaming Cleanser, Sparkle Skin Body Exfoliating Cream, Dramatically Different Moisturizing Lotion, Long Last Lipstick i Creamy Nude, High Impact Mascara och Moisture Surge Extend Thirst Relief. Ha ni också nappat på erbjudandet, eller funderar ni på att göra det?

7 kommentarer:

  1. Älskar giveaways! Använder ej Clinique, annars hade jag nappat :)

    SvaraRadera
  2. Åh, Buttershine-stiften är jättesköna på läpparna och vilken fin färg! Bra köp där!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina gåvor du fick med :)

    Har bara testat ett miniset av Cliniques rengöringsstege.

    SvaraRadera
  4. Oj vilket kap, en lyckad dag med andra ord

    SvaraRadera
  5. Josephine: Giweawys är det bästa =)

    Ninni: Ja, de är de allra skönaste stiften!

    Carina: Ja, jag blev superglad! Vad tyckte du om tresteget?

    Shamrock: Japp =)

    SvaraRadera
  6. Jättefint läppstift! Och stapelvaror måste man ju nästan alltid stocka upp på ;)

    SvaraRadera