torsdag 29 oktober 2009

Dagens ögon



Dagens öga är neutralt, och trevligt nog fotograferat i någorlunda bra ljus. Idag är det båda kalasdag och tråkdag. Min kära systeryster har kommit hem efter 13 månader i USA och det känns fantastiskt roligt! Mindre kul är att jag kände att droppen rann idag över efter ca ett halvårs alldeles för högt tryck på mig på jobbet. Jag sjukanmälde mig och åkte hem. Nog om det här, jag får ta tag mer i det (jag har tagit sjukt mycket tag länge, det har bara inte hjälpt) efter helgen. Kanske blir det lite bloggstiltje här, kanske inte. Eventuellt kan ju smink i mängder lösa detta...


Till dagens ögon har jag använt de två skuggorna längst till vänster i IsaDoras Bohemian Rhapsodypalette och en duokajal med färgerna brown sugar och cream lustre från Clinique.

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du kan slappna av lite i helgen och umgås med din syster.

    Det är förjävligt när det blir för mycket. Sänder all kraft jag kan till dig och massor med kramar.

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Tusen tack! Det känns MYCKET bättre nu när jag är hemma o ompysslad av familjen =)

    SvaraRadera