tisdag 20 oktober 2009

Dagens naglar + okynnesblogg



Dagens naglar är Over the top från Essie. Jag blev sugen på asfalt efter det förmodade asfaltslacket som visade sig vara påfågligt. Trevligt lack, tycker jag - enkelt, men snyggt! Just nu sitter jag, galet trött, på ett X2000 någonstans i Småland. Tur att här finns uppkoppling! Det kan bli tal om lite okynnesbloggande från mig ikväll...


Okynnet börjar: Här ser ni det mesta av min sminkpackning. En väldigt nätt sådan, för två dygn. Jag börjar bekanta mig med min pressade mineralfoundation från gloMinerals, så mycket mer praktisk än lös. Dock är nog färgen aningens för ljus för mig än så länge, men blekheten kommer nog så småningom...

5 kommentarer:

  1. Hihihihi! Tack för uttrycket "okynnesbloggande", nu vet jag vad det är jag sysslar med! :D

    SvaraRadera
  2. Asfaltslack ftw! Supersnyggt :)

    SvaraRadera
  3. Inkyblot: Det ärväl det vi ala ysslar med, ofta =)

    Heartcore: Tack! Jag gillar OTT mycket! Ska visa matt också sen.

    SvaraRadera
  4. Essielacket är ju riktigt, riktigt snyggt! Kul att få tjuvkika i din necessär också. :)

    SvaraRadera
  5. Kajsa Kavat: Tack! Jag gillar också att kika i necessärer =)

    SvaraRadera