torsdag 27 augusti 2009

Purple and peaches



Jag har haft lite hektiska dagar på jobbet och inte orkat surfa ordentligt på kvällarna. Dock har jag sminkat och fotat som vanligt. Först ut ur minneskortet är gårdagens sminkning. Till gårdagens öga utgick jag från IsaDoras fina kvintett från Blooming springkollektionen. Jag använde den persikofärgade och den lila skuggan ur paletten och matchade med 24/7 Glide-on eye pencil i Lust, rouget Pronto Pink från Clinique och persikofärgade lysterpudret Georgia från Benefit.


7 kommentarer:

  1. Riktigt fint, gillar dne här kombin! Och du gör verkligen skäl för ditt bloggnamn:)

    SvaraRadera
  2. Jättefint. Gillar verkligen linern.

    SvaraRadera
  3. Emma P: Tackar =)

    SminkJante: Tack!

    SvaraRadera
  4. Skirt och fint. Håller med Emma P - du lever upp till ditt namn. :)

    SvaraRadera
  5. Kajsa Kavat: Tack! Jag gör mitt bästa =)

    SvaraRadera