fredag 21 augusti 2009

Essie hösten 09



Essies
mysiga höstkollektion finns att beskåda på deras hemsida (kanske har den gjort det länge, jag har ingen aning), och visst är den fin! Märket är en favorit hos mig och jag tror att alla dessa färger skulle göra sig väldigt bra det nya matt topplacket Matte about you. Mest sugen är jag på de 3 längst till höger, men fyra minisar är heller aldrig fel...


Fyra utvalda miniflaskor kostar 17 dollar.


Fånigt att de stora flaskorna ser mindre ut. Alla sex fås för 48 dollar.

4 kommentarer:

  1. Aaaargh, jag som just satt köpstopp för mig själv på just mini-Essie (eftersom jag har, hrm, 12 stycken)..!

    SvaraRadera
  2. De där minisarna skulle inte sitta helt fel:)

    SvaraRadera
  3. Maria: Aj aj, köpstopp är inte kul =( Jag har bara 8 mini-Essie än så länge, så jag kanske för köptvång istället för köpstopp =)

    SminkJante: Nej, de är verkligen fina!

    SvaraRadera
  4. Köpstoppet hade hävts utan att blinka om det rosa nagellacket i 4-packet byttes ut mot det gröna - rosa Essie är helt klart no no för mig ;)

    SvaraRadera