söndag 30 augusti 2009

Fint paket från IaMias


Webshoppen IaMias har finfin kundservice där man just nu får möjlighet att välja tre prover på Dazzle Dusts från Barry M och tre foundationprover från GloMinerals. Även om jag tycker att det är foundationproverna som är bäst eftersom det är så svårt att hitta rätt, tycker jag att ögonskuggspigmenten är roligast. Jag valde Petrol black, Teal och Gold.

GloMinerals Liquid fondation i Natural fair, GloMinerals Sheer tint base i Natural och GloMinerals Liquid fondation i Beige Light. Vid första anblick är det den översta som verkar vara rätt för mig. Mer utförlig rapport kring alla produkterna kommer så snart jag hunnit testa!



Utöver de beställda proverna fick jag dessutom två prov på duschkräm från Tulipan Negro i dofterna Aloe/jojoba och Caramell. Mums!

2 kommentarer:

  1. Beställde precis! :D
    Hur lång tid tog det att levereras? :)

    SvaraRadera
  2. Johanna: Kul! Jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg. En vecka, kanske?

    SvaraRadera