fredag 6 mars 2009

Orangeskimrande torsdag

Gårdagskvällen bjöd på fantastisk middag direkt efter jobbet, så gårdagens dagens kommer först idag!


Igår återvände jag till ett säkert kort, nämligen skimmer. Som vanligt lyckas den orangea färgen inte riktigt komma till sin rätt på mina bilder.


Jag använde bland annat brun och orange skugga ur min varma trio från Stila, rouget worship från Face Stockholm och ögonpennan chocolate lusture från Clinique.

Middagen var, trots att det var halva priset, såklart fasligt dyr, men det var det värt! Är man matnörd så är man =) Det är tur att man kan återgå till studentmatlagning emellanåt för att jämna ut matbudgeten. Halva priset gäller veckan ut, passa på om ni har något att fira!

5 kommentarer:

  1. härligt med en lyxig middag lite då och då.

    Skimmer är verkligen bäst!

    SvaraRadera
  2. Mmm va hungrig jag blev nu! Kanonfint skimmer!

    SvaraRadera
  3. SminkJante: lite lyx är aldrig fel =)

    inthemake: tack!

    SvaraRadera
  4. Hrmm... halva priset säger du... nu blev jag rejält sugen... låter som du hade en fantastisk middag.:-) och snyggt sminkad som vanligt.:)

    SvaraRadera
  5. Tackar! Jag hörde från bordet bredvid vårt att det går att få typ hela menyn vegetarisk också.

    SvaraRadera