lördag 7 mars 2009

Fredagskvällens öga


Igårkväll hade vi vinprovning och mys med jobbet. Jag passade på att testa ett av mina rustafynd. Bilden är tagen strax innan läggdags, så jag måste säga att skuggorna satt bra!


Rustafyndet som premiäranvändes var Suivez mon regarde bleu swimming pool (rolig språkblandning!) från Bourjois. Jag hade trott att denna skulle vara lite mörkare, mer teal och mindre turkos. Kanske går det att åtgärda med annan bas?


Övriga produkter för kvällen var Dior solo i Sable beige, blushing blush i preacious posy från Clinique, favoritconcealern Boi-ing från Benefit, Naturally glossy mascara från Clinique, UDPP, Ooh la lift från Benefit, Long pretty lashes mascara från Clinique i 01 black, pennan Quick eyes i juniper från Clinique, ögonbrynspenna från H&M och nya favoriterna från the Body Shop: Soft pink och concealerpensel med hylsa.

Jag glömmer nästan alltid fotografera några av basprodukterna! Här är highlighter och primern Crystal radience fråm Lumene och den tonada dagkrämen You rebel lite från Benefit som också var med.

2 kommentarer: