söndag 4 september 2016

NailArt Sunday med Freedom of Peach


Veckans tema för NailArt Sunday  hos Lacky Corner är skördefest. Jag hakade på i sista minuten, så det gällde att vara snabb. Befintlig manikyr, Freedom of Peach från OPIs trevliga höstkollektion Washington DC  dekorerades med lite ax och några prickar. (Det finns ett dottingtool med i mitt fina penselkit från Depend, och då kunde jag bara inte låta bli att pricka! Man kan konstatera att jag inte är är mästare på frihandsteckning, men det var kul ändå!

LumeneGel Effect 41 Golden Sky och överlacket Essie Gel Setter.


 

4 kommentarer:

  1. Det blev ju riktigt fint! Jag tycker också att det är kul att frihanda och att det inte blir riktigt jämt tycker jag är en del av charmen:)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du var med denna veckan! Jag försökte frihanda små axkorn, men du lyckades bra mycket bättre än mig vill jag lova. Ser jättefint ut :)

    SvaraRadera