onsdag 28 september 2016

Deborah Lippmann hösten 2016 After Midnight Collection



Länge sedan jag spanade på något från Deborah Lippmann, men nu är det dags! Höstens After Midnight Collection ser så otroligt fin ut! Den består av sex härligt höstiga nyanser: rökblå Smoke Gets In Your Eyes, mörka indigofärgen After Midnight, mörkt blågröna Wild Thing, plommonlila Love Hangover, All Night Long med svart bas med bronzigt shimmer samt Out of the Woods i en mörk chokladnyans.

Lacken är i en patenterad formula kallad Gel Lab Pro. Den innehåller 10 vårdande ingredienser som ger ett högpigmenterat och hållbart resultat likt ett gellack men utan att skada naglarna. Jag är mest sugen på de tre blå, eller nej, allihop faktiskt! Vilka After Midnight-lack tycker ni ser finast ut?

Deborah Lippmanns börjar säljas nu och kostar 179 kronor per lack. Återförsäljare hittar ni här: www.appleheart.se.

4 kommentarer:

  1. Fin, men ingenting jag känner för att skaffa. Skulle jag välja ett blir det "Smoke gets in your eyes".

    SvaraRadera
  2. Oj så mörka, tror de mest kommer se svarta ut på nageln tyvärr. Och det gillar ju iofs många men jag vill gärna att det ska synas vad det är för färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt nyfiken på hur de ser ut IRL, så man vet...

      Radera